Tassen, sieraden en cadeaus die je nergens anders vindt

Klantenservice

Het verhaal van MoreThanHip

 ‘Mooie producten met een goed verhaal.’

Dat is kort gezegd de insteek van MoreThanHip. Daarmee zijn wij – Ingrid en Kees Meijer – in 2007 onze webshop gestart. Inmiddels zijn we vele jaren verder en hebben we een groot assortiment eco & fair design mode- en woonaccessoires opgebouwd. 

Lees verder

Klantenservice

Contact:
MoreThanHip

Telefoon: 0348-470140
E-mail: info@morethanhip.nl

Unieke eco & fair collectie

Vóór 23:00 uur besteld, zelfde (werk)dag verzonden

Gratis verzending in Nederland v.a. €35,-

 

Klachten en garantie
Wij hanteren een garantietermijn van 1 jaar na aankoopdatum voor defecten aan materialen. Tijdens deze garantieperiode zullen we, volgens onze keuze, het product herstellen of vervangen op voorwaarde dat het product naar MoreThanHip wordt teruggezonden (samen met het originele aankoopbewijs of dat van onze wederverkoper). Deze garantie dekt niet de schade die het resultaat is van een ongeluk, slecht gebruik of normale slijtage of diefstal.

In alle gevallen worden reële klachten direct opgelost. Neem na vaststelling van de klacht direct contact met ons op door te mailen naar info@morethanhip.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Blijf op de hoogte van acties en aanbiedingen.
en krijg gelijk 5% korting op je volgende bestelling.