JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Klachten en garantie
Wij hanteren een garantietermijn van 1 jaar na aankoopdatum voor defecten aan materialen. Tijdens deze garantieperiode zullen we, volgens onze keuze, het product herstellen of vervangen op voorwaarde dat het product naar MoreThanHip wordt teruggezonden (samen met het originele aankoopbewijs of dat van onze wederverkoper). Deze garantie dekt niet de schade die het resultaat is van een ongeluk, slecht gebruik of normale slijtage of diefstal.
In alle gevallen worden reële klachten direct opgelost. Neem na vaststelling van de klacht direct contact met ons op door te mailen naar info@morethanhip.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.